2011. január 9., vasárnap

Reform zsengék - avagy egy korszakról őszintén...

Anno még a legeslegelején, amikor a blogírás divatba jött, én is elkezdtem recepteket irogatni és lelkesen szerkesztettem a kis blogomat. A blogom 2007-ben sikereket is elkönyvelhetett, hisz egy női magazin családi hétvégéjére bizony mint blogger én is meghívást kaptam. Azonban később elhanyagoltam az oldalamat, illetve a blogger társakat is, és az oldal Csipkerózsika álomba szenderült.
Amikor megpróbáltam felébreszteni, sok nehézségbe ütköztem.  Egy kellemetlenség miatt, pedig végképp úgy gondoltam, hogy tisztán, őszintén újat szeretnék kezdeni, így született meg második gyermekem Lélelfalat :).  
Az első gyerekemet azért nem felejtem, sőt sokszor vissza is idézem majd. Pár receptet - a legnépszerűbbeket pedig ide is felteszem majd.
Első gyerekemet itt nézhetitek meg!
Szeretném elmondani, hogy Lélekfalat bejegyzései mind a saját alkotásaim, ha idézek, pontosan jelölni fogom a forrást, a képek pedig egy fotógyűjteményből származnak, illetve saját készítésűek lesznek.  Szeretném őszintén, korrekten és szép rendben vezetni a blogomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése